Bitcoin Forum
December 12, 2017, 04:45:30 AM *
News: Latest stable version of Bitcoin Core: 0.15.1  [Torrent].

Home   Help Search Donate Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: [ANN][ICO][DNK] «Envion» Mest Profitable Selv-ekspanderende Krypto Infrastruktur  (Read 244 times)
magle
Jr. Member
*

Activity: 42

Highest ROI crypto infrastructure

View Profile
December 06, 2017, 03:58:23 PM

Website | Pre-Sale | Envion Team | Mobile Mining Unit | Vimeo | Bounty Program | Whitepaper

Sådan virker det

Den fysiske forudsætning for de fleste blockchain-applikationer er det globalt distribuerede netværk af "miners", som leverer hardware til de energi intensive algoritme beregninger, som sikrer blokchain-transaktioner. Mining er afhængig af let og skalerbar adgang til billig elektricitet -en flaskehals i et marked, der vokser fra 2 til 20 mia USD i løbet af de næste fem år

Tid til ENVION‘s Disruptive Teknologi:

En meget fleksibel og global operativ flåde af teknologisk avancerede mobile mine-enheder, som opererer hos de mest omkostningseffektive energikilder på planeten, styres og overvåges af vores proprietære software-løsning. Teknologien giver ikke kun en konkurrencemæssig fordel for ENVION, men bidrager også til den decentrale, fleksible og robuste infrastruktur, som blockchainindustrien har brug for.

Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction. Advertise here.
1513053930
Hero Member
*

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1513053930
Reply with quote  #2

1513053930
Report to moderator
1513053930
Hero Member
*

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1513053930
Reply with quote  #2

1513053930
Report to moderator
magle
Jr. Member
*

View Profile
December 06, 2017, 04:39:33 PM

Vær opmærksom på at før-salg (pre-sale) er udskudt til den 15 december. Så der er stadig rig mulighed for at være med og få 30% rabat.

Af nyttige facts er blandt andet at:
  • Envion har en telegram gruppe med næsten 9000 deltagere
  • Der er tilmeldt over 100.000 via deres hjemmeside

Så jeg tænker at vi sagtens kan nå at ramme hardcap meget hurtigt. Selv forventer at jeg invistere omkring 30.000 DKK i Envion.

Syntes konceptet virker rigtig godt og gennemtænkt. Samtidig virker det professionelt.

For danskere er det i hvert fald en god mulighed for at få andel i mining, når vi ikke selv kan gøre det i Danmark, pga. de høje energi afgifter.

Har du ikke lige frie midler, kan du også tage et kig på bounty kampagnen, det er ikke ubetydelige beløb, hvis vi rammer hardcap.

paulajez
Newbie
*

Activity: 2

View Profile
December 07, 2017, 09:28:03 AM

Hvori består forskellen mellem Envion og Hydrominer? Og er det en mine kontrakt man får og hvor længe gælder den?
magle
Jr. Member
*

View Profile
December 07, 2017, 11:40:04 AM

Hvori består forskellen mellem Envion og Hydrominer? Og er det en mine kontrakt man får og hvor længe gælder den?

Den største forskel mellem Envion og Hydrominer er, at Envion ikke har fastlåst sig til en specifik placering, ligesom Hydrominer har ved vandkraft anlægget i Østrig.

Så hvor Hydrominer godt nok har en lav energi pris, har Envion en endnu lavere energi pris, fordi de benytter overkapasitet forskellige steder i verden.

Det er ikke ne mining kontrakt man får. Man får derimod en Token, som giver ret til at få 100% af udbyttet af i minere som Envion opsætter på baggrund af de penge de rejser. Udbyttet bliver udbetalt hver uge, men dog kun 75%, da de resterende 25% bliver brugt til at lave nye mining containere.

Så længe det vil være profitabelt at mine, vil din token være gyldig. Så det kan være mange år ud i fremtiden, alt efter hvordan krypto industrien udvikler sig og om der i skiftes væk fra "proof of work" eller hvordan det præcist bliver.

Pages: [1]
  Print  

Jump to:  

Sponsored by , a Bitcoin-accepting VPN.